مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

آموزش جامع ثبت نام در سایت مهرآیین

آموزش جامع ثبت نام در سایت مهرآیین

آموزش جامع ثبت نام در سایت مهرآیین

مرکز رشد و شکوفایی کودکان خردسال مهرآیین با توجه به شرایط بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن نگرانی های والدین عزیز برای فرستادن کودکان دلبند خود به محیط های آموزشی (مدارس، مهدهای کودک و …) در نظر دارد از طریق زیرساخت های موجود در فضای مجازی امکاناتی را فراهم کند تا ارتباط دو طرفه بین مربیان، مهدکودک و والدین و کودکان عزیز بیش از گذشته فراهم باشد.

از این رو تصمیم گرفتیم آموزش ها و فوق برنامه های مهدکودک مهرآیین را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی مهرآیین با شما والدین و کودکان عزیز به اشتراک بگذاریم و بتوانیم از این طریق تعامل دوطرفه را بین کودکان عزیز و مربیان را حفظ کنیم.

بدین منظور اولین قدم برای فعالیت در سایت و دریافت آموزش ها و همچنین ارسال مستندات (عکس، فیلم، صوت) فعالیت های کودکان در بخش مربوط به کلاس آنها، عضویت و ثبت نام در سایت می باشد.

ثبت نام در سایت برای والدین و کودکان – مربیان و افراد عادی – معاونین و کادر مهرآیین، بسیار ساده بوده و از طریق این لینک خیلی سریع و راحت میتوانید ثبت نام را انجام دهید و وارد پنل کاربری مربوط به خود شده و پروفایل شخصی خود را ویرایش و تصویر و مشخصات خود را تکمیل نمایید.

صفحه ثبت نام و ورود به سایت مهرآیین

با این حال ممکن است ابهامات یا مشکلاتی در زمینه ثبت نام در سایت داشته باشید که در ویدیو زیر روش های مختلف عضویت در سایت به صورت جامع و کامل توضیح داده شده است و میتوانید با مشاهده ویدیو زیر مشکلات خود را برطرف نمایید.

اگر چه در ویدیو همه موارد مربوط به عضویت به صورت کامل توضیح داده شده است ولی چنانچه باز هم با مشکل مواجه شدید میتوانید سوالات یا مشکلات خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت توسط پشتیبان سایت پاسخ خود را دریافت نمایید.

ویدیو آموزش عضویت در سایت مهرآیین

آموزش جامع ثبت نام در سایت مهرآیین
آخرین نوشته های مهرآیین
آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

ویدیو آموزشی معرفی سایت مهرآیین

ویدیو آموزشی معرفی سایت مهرآیین در این ویدیو سایت معرفی و بخش های مختلف آن معرفی گردیده است. سری آموزش های کاربری سایت مهرآیین.

آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

روند تصویر سازی برای سایت مهرآیین

روند تصویر سازی برای سایت مهرآیین

تصمیم گرفته بودیم تا وب‌سایت مهدکودک را بازنویسی کنیم و بستری مناسب را برای ارتباط و آموزش کودکان از راه دور را فراهم آوریم.

برای طراحی فضای سایت مطالعات زیادی در زمینه انواع شکل و روانشناسی رنگ انجام گرفت تا فضا برای کودکان ملموس و قابل درک باشد. با توجه به اینکه بچه‌ها با طرح‌های کودکانه بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند.