مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

شروع سال تحصیلی 1401-1402

شروع سال تحصیلی 1401-1402

شروع سال تحصیلی 1401-1402

شروع هر سال برای ما سرشار از شادی و هیجان است. ورود کودکان جدید به مهدکودک، نگاه های پر از هیجان آن ها به اطراف و گاهی حتی گریه هایشان به خاطر جدایی از والدین… همگی خاطره انگیز و به یاد ماندنی هستند.
قبل از شروع سال تحصیلی سعی در آماده سازی والدین داشتیم تا از اضطراب جدایی تا حد امکان کاسته شود و به طور مرتب پست هایی در اینستاگرام مهدکودک منتشر میشد. تا اینکه…
انگار هر سال چالشهای جدیدی باید وجود داشته باشد. امسال با کمتر شدن بیماری کرونا تعداد کودکانی که حضوری به مهدکودک آمده اند با دو سال گذشته قابل مقایسه نیست، مهدکودک نیز شور و هیجان گذشته را دارد که باید به خاطر آن خداوند را سپاس گوییم.
از ابتدای سال تلاش کردیم تا با عکس و فیلم های هر روزه از کودکان، و به اشتراک‌گذاشتن شان در اینستاگرام، حال و هوای مهد و احساساتمان را با شما به اشتراک بگذاریم، اما متاسفانه در اواخر شهریور ماه اینترنت دچار مشکل شد و ما راه ارتباطی بسیار خوبی را با شما عزیزان از دست دادیم. البته ناگفته نماند که دل و دماغی هم برای عکس و فیلم گذاشتن مثل گذشته وجود نداشته است با این وجود امید به عادی شدن شرایط اینترنت، باعث شد تا لحظاتی از شادی های کودکان را برایتان ثبت کنیم که شاید به زودی بتوانیم در یک پلتفرم برایتان به اشتراک بگذاریم.
بالاخره پس از رایزنیها با مسئول سایت مهرآیین تصمیم بر آن شد تا از آن بیش از پیش بهره ببریم.
در حال حاضر مجموعه انفورماتیک مهرآیین مشغول فعالیت روی بخش های مختلف سایت است تا آن را تبدیل به پلتفرمی کند که شما بتوانید همه روزه با دیدن عکس های فرزندتان و اطلاع از رویدادها و برنامه های مهدکودک از آن لذت ببرید.
ما سعی میکنیم در روزهای آینده این امکان را برای شما عزیزان فراهم کنیم.
علاوه بر موارد گفته شده، مانند گذشته مطالب آموزشی در رابطه با کودک در سایت قرار میگیرند که با دقت زیاد تهیه شده تا شما والدین عزیز بتوانید از آن ها بهترین استفاده را داشته باشید.
امسال جهت برقراری ارتباط والدین و مربیان نیز دو اپلیکیشن ایمو و کایزالا معرفی شد تا بتواند جای گروه های واتس اپی گذشته را بگیرد و شما والدین عزیز را از اتفاقات مهدکودک آگاه سازد. ممنون از همراهی و درک همیشگی شما عزیزان.

روز جهانی کودک

روز جهانی کودک که هر ساله در تاریخ 16 مهر برابر با 20 نوامبر جشن گرفته میشود، امسال در حیاط مهدکودک مهرآیین برای کودکان برگزار شد. بچه ها در این روز شعرهایی که یاد گرفته بودند را خواندند، با آن ها مصاحبه شد و بازی کردند. لحظات کوتاهی از این جشن به همراه ورود کودکان به مهدکودک را میتوانید در کلیپ پایین ببینید.
البته جشن روز جهانی کودک کاملا فیلم برداری شده و جزئ سری فیلم هایی که در پایان سال به شما تحویل داده خواهد شد ، قرار میگیرد.
آخرین نوشته های مهرآیین
آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

رویکرد آموزشی STEAM

رویکرد آموزشی استیم استیم یک رویکرد نوین در آموزش می باشد که در آن آموزش کلیه دروس به صورت یک جا و یکپارچه

آموزش های ویژه والدین و کودکان

تبریک نوروز 1402 از طرف میکی ماوس

نوروز 1402 شرکت دیزنی با انتشار ویدیویی از “میکی ماوس” شخصیت کارتونی خلق شده در این شرکت رسانه ای، نوروز

تازه های مهرآیین

چرا هفت سین؟

فلسفه وجود هفت سین یکی از مقدمات مهم و اصلی ایرانیان برای استقبال از سال جدید سفره هفت سین است

تازه های مهرآیین

جشن صدمین روز

صدمین روز صد روز را باهم گذراندیم، صد روز شادی، صد روز آموزش و صد روز توانمندتر شدن … صدمین