مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

پایان سال تحصیلی 1403-1402

پایان سال تحصیلی 1403-1402

سال تحصیلی 1403-1402

رویکرد استیم

یک سال تحصیلی دیگر هم گذشت. سالی متفاوت، سالی سرشار از تغییرات مثبت و کارآمد. مهمترین مشخصه امسال برای مهرآیین شروع یک رویکرد جدید آموزشی بود به نام رویکرد “استیم”. پس از مطالعات و بررسی های جامع و زیاد سرکار خانم مهرا جلیلی مدیر و موسس مرکز مهرآیین، از تابستان 1402 ترجمه و آماده سازی این منبع آموزشی روز دنیا شروع شد. گروهی از افراد زیر نظر خانم جلیلی مشغول به ترجمه این محتوا شده و کتاب پربار “استیم” برای مهر 1402 آماده شد. شروع این پروژه مثل هر کار جدیدی نیاز به آموزش به مربیان داشت و سپس کودکان به بهترین شکل این روند آموزشی را در کنار تسهیلگرانشان پیش بردند. نتایج این رویکرد آموزشی که تکمیل کننده رویکرد پروژه ای بود بی نظیر شد. کودکان با علاقه و اشتیاق موارد آموزشی عملی را دنبال کردند و در دل کارهای عملی بدون اینکه حتی متوجه شوند، بسیار آموختند.

زبان آموزی

علاوه بر رویکرد استیم که متشکل از علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی یود، مفاهیم زبان آموزی هم دستخوش تغییراتی اساسی شد. آموزش ها بیشتر بر اساس کتاب های داستان پیش میرفت و جذابیت آن را برای کودکان دوچندان کرده بود.

گردش ها

گردش ها تکمیل کننده انواع آموزش ها در مرکز مهرآیین بودند. مکان هایی متفاوت و مرتبط با مفاهیم آموزشی، این موقعیت را برای کودکان فراهم میکرد تا تجربیات جدیدی کسب کنند و از محیط ها و افراد متفاوت بسیار بیاموزند.

جشن ها

جشن ها بخشی جدایی ناپذیر از هرسال تحصیلی مهرآیین هستند. اجرای جذاب کودکان در زمینه بازی های ریتمیک، حرکتی، کلامی و… برای هر والدی دوست داشتنی است. امسال مجموعه مهرآیین در تلاش بود تا جشن هایی به یاد ماندنی برای والدین و کودکان عزیز تدارک ببیند و همچنین تمام جشن ها ثبت شده تا فیلم و عکس های آن یادآور روزگار خوش کودکی باشد.

در ادامه کلیپی از این سال تحصیلی را باهم میبینیم.

تهیه و تنظیم: روشنک رشیدپور

آخرین نوشته های مهرآیین
مجله مهرآیین

حس شفقت و همدردی در کودکان

شفقت و همدردی در دنیایی که سرشار از ناهنجاری ها و حتی ظلم و ستم است، چگونه کودکی پرورش دهیم

آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

رویکرد استیم در مهرآیین2

دورهمی مربیان در مورد موضوع استیم 2 قسمت دوم طی یک جلسه در پایان سال تحصیلی 1403-1402 مربیان و معاونین

مجله مهرآیین

رویکرد استیم در مهرآیین

دورهمی مربیان در مورد موضوع استیم 1 قسمت اول طی یک جلسه در پایان سال تحصیلی 1403-1402 مربیان و معاونین

آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

مدیریت کلاس های پیش از دبستان

مدیریت کلاس پیش دبستانی قبلاً گفته‌ایم و باز هم خواهیم گفت – معلمان پیش‌دبستانی ابرقهرمان هستند! برای مدیریت یک کلاس