مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

این روز‌ها در مهرآیین چه خبره؟

این روز‌ها در مهرآیین چه خبره؟

 

 

این روز‌ها در مهرآیین چه خبره؟

 

مدت زیادیه که بچه‌ها به مهد نمیان و همگی‌ ما جای خالیشونو حس می‌کنیم و حسابی دلتنگشون هستیم. این روز‌ها به هر کلاسی که سر میزنیم یک کلاس بزرگ و خالیه با یک مربی که همه‌ی بچه‌ها رو توی گوشی کوچیکش جا داده.
هرجا رو که نگاه می‌کنیم مربی‌ها سرشون توی گوشی‌هاشونه، چیزی که سال پیش ممنوع بود و امسال بدون این کار مهدکودک نمی‌چرخه. یکی در حال فیلم‌برداریه، یکی ادیت می کنه و یکی در حال ویدیوکال با بچه‌هاست. برعکس هر سال کل ساعت کاری با گوشی همراه می‌گذره.

ما هر هفته روز‌های زوج برنامه‌های آموزشی رو داخل سایت آپلود می کنیم، بیشتر برنامه‌های اصلی آفلاین هستن و حتما نیاز به همکاری والدین دارن.

بچه‌ها بعد از دیدن برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌ها بازخوردشون رو با کمک مامان باباها داخل گروه واتس‌اَپ به اشتراک می‌ذارن و ما با دیدن نتیجه کار‌ها انرژی دوباره‌ای می‌گیریم تا برای هفته‌های آینده برنامه بریزیم و برنامه‌ها رو اجرا کنیم.

و البته برای ویدیو کال و ارتباط مستقیم کودک و مربی هم برنامه ریزی شده. ویدیوکال کمک می‌کنه کمتر دلتنگی رو احساس کنیم. و بیشتر به حال احوال و آموزش‌های کوچیک می‌گذره.
زمان ویدیو کال باز هم از بیرون کلاس‌ها صدای بچه ها رو می‌شنویم و حس خیلی خوبیه.

باید بگیم که برعکس تصورمون همکاری بچه‌ها زمان ویدیوکال عالیه.

 

برنامه‌های آموزشی مهرآیین شامل علوم، ریاضی و زبان آموزی هستن. که ممکنه تلفیقی باشن و یا به شاخه های متفاوت و ریزتری تقسیم بشن.

 

به علاوه آموزش‌های فوق برنامه مثل کارگاه هنر، سفال و حجم سازی، فلسفه، ایروبیک، موسیقی و زبان انگلیسی.

ما برنامه ی ویژه‌‌ی لوحه نویسی رو هم برای بچه‌های آمادگی داریم یا همون پیش دبستانی ‌ها. هدفمون از این برنامه دست ورزی بچه‌ها و آماده شدنشون برای مدرسه است.

هر هفته هم دوتا قصه هم برای بچه ها گفته می شه و متناسب با اون ها سوالاتی پرسیده می‌شه تا بچه‌ها مهارت‌های کلامیشون بهتر و قوی تر رشد کنه.

ما در حال تجربه کردن دنیای جدید هستیم و هنوز خیلی مونده تا بدونیم چی درست یا غلطه. ولی اینو می دونیم و ایمان داریم که ۶ سال اول زندگی هر کودک از مهمترین دوره های زندگیه. و بیشترین رشد مغز در این سال‌ها صورت می گیره. و ما نباید کودک رو به حال خودش رها کنیم تا این فرصت رو از دست بده.

 

در این رابطه می‌تونین ویدیو روانشناسی مهرآیین آنلاین رو هم از این لینک ببینین.

آخرین نوشته های مهرآیین
تازه های مهرآیین

اهمیت بازی در کودکی

فواید بازی برای کودکان “کودکی که بازی نمی کند، کودک نیست.” پابلو نرودا بازی فعالیت اولیه دوران کودکی است و

تازه های مهرآیین

کودکان متوازن

پرورش کودکان متوارن بین تولد تا سن 6 سالگی، کودکان از طریق احساسات و حرکات بدنشان در مورد دنیای پیرامون

سال ۹۹ برای مهرآیین چگونه گذشت؟
تازه های مهرآیین

سال ۹۹ برای مهرآیین چگونه گذشت؟

اوایل اسفند ۹۸ بود که می‌شنیدیم پدیده‌ای به نام کرونا به جان مردم افتاده، نمی‌دانستیم چه اتفاقی در پیش است،