مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

پروژه دوربین

پروژه دوربین

دوربین و کودکان (دوربین عکاسی)

در طی پروژه‌های گذشته برای ثبت پروژه‌ها از دوربین عکاسی استفاده می‌کردیم. یکی از روزها برای ساخت و ساز و ثبت اطلاعات در ذهن کودکان عکس‌های داخل دوربین را برای یادآوری موضوع به کودکان نشان دادیم.

همینطور که بچه‌ها عکس‌ها را می دیدند و دوربین دست به دست می‌شد متوجه شدیم چقدر نسبت به خود دوربین کنجکاو هستند. سرگرم شده بودند و از ویژگی‌های دوربین برای هم می‌گفتند و از داخل لنز اطراف را نگاه می کردند.

با توجه به اینکه پروژه نیم‌سال اول رو به پایان بود تصمیم گرفتیم پروژه بعدی را ‌آشنایی با دوربین انتخاب کنیم و به کنجکاوی کودکان در این مورد پاسخ دهیم.

بچه‌های کنجکاو در این پروژه با انواع دوربین‌های قدیمی، جدید و پیشرفته و با کارایی‌های متفاوت آن‌ها آشنا شدند.

پروژه دوربین کودک

پروژه دوربین کودک

پروژه دوربین کودک

در ادامه مشاهدات بچه‌ها از انواع دوربین‌ها و آشنایی با اجزای دوربین مثل (صفحه نمایش، دکمه شاتر ، لنز‌ها و…) تصمیم گرفتیم برای ثبت هرچه بیشتر اطلاعاتی که یاد گرفتیم ماکت دوربین رو با همکاریِ همدیگه بسازیم. 

پروژه دوربین کودک

پروژه دوربین کودک دوربین عکاسی

ما در کتاب‌ داستان‌ها و فیلم‌ها دوربینی رو دیده بودیم که در دنیای امروز دیگه وجود نداره!! ما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که این‌ها از اولین دوربین‌هایی هستند که انسان‌ها اختراع کردند. با نحوه‌ی استفاده و اجزای مختلف این دوربین‌ها آشنا شدیم. باهم ماکت یک دوربین عکاسی قدیمی رو ساختیم تا تغییرات دنیای عکاسی بهتر یادمون بمونه.

پروژه دوربین کودک

پروژه دوربین کودک دوربین عکاسی

پروژه دوربین کودک

 

 

ژاله فولادی

ژاله فولادی

...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین نوشته های مهرآیین
تازه های مهرآیین

پروژه استم “قدرت هوا”

استم پروژه های استم در مهدکودک مهرآیین در حال اجرا هستن و کودکان از این فعالیت ها بسیار لذت برده