مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

پروژه لباس مشاغل

پروژه لباس مشاغل

پروژه مطالعه عمیق یک موضوع خاص است که کودکان به آن علاقه نشان داده و ارزش یادگیری را در دل خود دارد. همچنین قابلیت پرورش مهارت های مختلف از ویژگی های خاص پروژه است.

پروژه لباس مشاغل پروژه بسیار پربار و جالبی برای کودکان بود. پس از بازگشت از گردش های مرتبط با این پروژه ،ازقبیل مطب دندانپزشکی ،تولیدی دوخت انواع لباس مشاغل و…کودکان با وسایل و ابزار های مختلف آنچه را که مشاهده وآموخته بودند به تصویر می کشیدند.

در طول روندپروژه توجه کودکان به لباس های مشاغل مختلف بیشتر جلب شد، بطوریکه درباره لباس مخصوص شغل والدینشان ساعتها با هم صحبت می کردند‌ و ‌نکته جالب این بود که در بازی ها و نمایشهایشان نیز شاهد نقش آفرینی آنها در قالب مشاغل مختلف بودیم. بعضی از والدین نیز تجربیاتشان را با ما به اشتراک میگذاشتند .به طور مثال یک روز یکی از والدین به ما گفت که وقتی آقای تعمیرکار برای درست کردن یک وسیله به منزلشان آماده است ،یکدفعه دخترم به این نکته که چرا آقای تعمیرکار لباس مخصوص به شغلش رانپوشیده اشاره کرد،درصورتی که قبل از اجرای این پروژه به این موارد توجهی نداشت .بااجرای پروژه هاتوجه کودکان به دنیای اطرافشان جلب شده و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس درکودکان می شود وکنجکاوی را نیز در آنها تقویت میکند.

تسهیلگران:

مهری زعیم باشی – راضیه امیرشکاری

 

پروژه لباس مشاغل

روشنک رشیدپور

روشنک رشیدپور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین نوشته های مهرآیین
تازه های مهرآیین

پروژه استم “قدرت هوا”

استم پروژه های استم در مهدکودک مهرآیین در حال اجرا هستن و کودکان از این فعالیت ها بسیار لذت برده