مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

کتاب “کی جیش داره؟ نی نی طلا”

کتاب “کی جیش داره؟ نی نی طلا”

نویسنده: زهرا موسوی

تصویرگر: حدیثه قربان

گروه سنی: الف و ب

انتشارات: پیام مشرق

کتاب «کی جیش داره؟ نی نی طلا» از مجموعه ترانه‌های ماما نی‌نی، در راستای آموزش رفتن به دستشویی، برای کودکان نوپا نوشته شده است.

متن کتاب «کی جیش داره؟ نی نی طلا»، به صورت شعر با ریتمی دلنشین و دارای فضایی سرشار از رنگ‌های شاد است که مشوق از پوشک گرفتن و به دسشویی رفتن کودکان است. همچنین، طراحی جالب و جذاب این کتاب مقوایی، به گونه‌ای است که کودک می‌تواند کتاب‌اش را مانند عروسکی در آغوش بکشد. و پستانکی برای تصویر روی جلد طراحی شده تا در کنار آموزش، سرگرم‌کننده و مهیج نیز باشد.

درباره‌ی نویسنده: زهرا موسوی، از کودکی علاقه‌ی بسیار زیادی به نویسندگی و شعر داشت. از همان زمان کارش را شروع کرد. بیشترین آثار موسوی گروه سنی صفر تا دو سال را شامل می‌شود.

او توانسته است با استفاده از ادبیات عامه و فولکلور، که پیوندی عمیق بین نسل‌ها ایجاد می‌کند آثاری (شعرهایی) تعاملی و دو سویه بین والدین و فرزندان بیافریند. تا این خلأ که یکی از نگرانی‌های والدین جهت نزدیک شدن و هم سو شدن با فرزندانشان است پر شود.

درباره‌ی تصویرگر: حدیثه قربان، یکی از تصویرگران برجسته‌ی ادبیات کودکان است. از جمله آثار او می‌توان، «آواورزی با سی‌بی‌لک»، «الفباورزی با کاکاکلاغه» و «مجموعه اسمش چیه؟» اشاره کرد.

برای دیدن بقیه کتاب ها روی لینک کلیک کنید.

 

روشنک رشیدپور

روشنک رشیدپور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین نوشته های مهرآیین
مجله مهرآیین

کتاب “مهربان باش”

معرفی کتاب مهربان باش یک راهنمای انگیزه‌بخش که راه‌های مهربانی با دیگران را آموزش می‌دهد! کتاب مهربان باش اثری از پت زیتلو میلر،

معرفی کتاب

کتاب “من مهربانم”

معرفی کتاب من مهربانم «من مهربانم» نوشته ایزابل توماس یکی از کتاب‌های مجموعه مهارت‌های زندگی نشر فنی ایران برای کودکان

شیر و یک سوال موشی
مجله مهرآیین

کتاب “شیر و یک سوال موشی”

معرفی کتاب «شیر و یک سوال موشی» داستان موش کوچک و کم‌رویی است که میان سرزمینی خشک و کم‌آب زندگی