مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

گردش به مناسبت روز مادر

گردش به مناسبت روز مادر

روز چهارشنبه 15بهمن ماه به مناسبت روز مادر، گردشی مفرح به “پارک مادر” برای کودکان ترتیب داده شد. در این روز کودکان و مادرانشان به پارک آماده و در کنار مربیان و معاونین آموزشی ساعاتی خوش را گذراندند و به بازی های “مادر و کودک” مشغول شدند.

 

بازی های حرکتی:

تعدادی فعالیت حرکتی و دو نفره برای این روز در نظر گرفته شده بود. یکی از بازی ها به این شکل بود که ابتدا کودک در حلقه ای که یک نخ محکم به آن گره زده شده بود می ایستاد و مادر نخ را گرفته و حلقه را روی زمبن میکشید تا فرزندش بدود و همراه حرکت او حرکت کند. قسمت جالب بازی وقتی بود که جای کودک و مادر عوض میشد و بچه ها با شیطنت باعث میشدند تا مادرها سریع بدوند و صدای خنده ها بلند شده بود.

بازی حرکتی

 

نقاشی تمرکزی:

در این فعالیت کودکان به صورت قطاری پشت سر هم نشسته و کاغذهایی روی کمرشان چسبانده شد. زمانی که نقاشی روی کاغذ کشیده میشد نفر جلویی باید هرچه را روی کمرش حس میکرد روی کاغذ جلویی میکشید. در نهایت تصاویر باهم مقایسه میشدند و تفاوت ها بسیار جالب بود.

نقاشی تمرکزی

قصه گویی:

گوش دادن به قصه های خاله ستاره، آن هم در هوای خوب چقدر دلچسب است. ستاره جون مهربون قصه ای در مورد “مادر” برای کودکان خواندند و بچه ها محو تماشا خاله ستاره و کتاب داستان شدند.

قصه گویی

کاردستی:

در نهایت همه دستانشان را کاملا ضدعفونی کرده و شکلات خوردند. سپس کاردستی های جالبی که با دستان کوچکشان درست شده بود به مادرانشان تقدیم کردند و این روز خاص را به آن ها تبریک گفتند.

عکاسی و تنظیم: روشنک رشیدپور

 

آخرین نوشته های مهرآیین
world play day
آموزش های ویژه مربیان و کارکنان

چرا بازی برای کودکان اهمیت داد؟

چرا بازی برای کودکان اهمیت داد؟ به مناسبت روز جهانی بازی در ادامه به ۱۰ نوع بازی کودکان و فواید

اهمیت لگو بازی
مجله مهرآیین

بازی های ساختنی-بازی با لگو

بازی های ساختنی مزایای بازی با لگو در دنیایی که هر روز اسباب بازی های جذاب به بازار می آیند

تازه های مهرآیین

اهمیت بازی در کودکی

فواید بازی برای کودکان “کودکی که بازی نمی کند، کودک نیست.” پابلو نرودا بازی فعالیت اولیه دوران کودکی است و