مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

کار با پنل کاربری ویژه مربیان

کار با پنل کاربری ویژه مربیان

کار با پنل کاربری ویژه مربیان

در این صفحه راهنمای کامل کار با پنل کاربری در سایت مهرآیین ویژه مربیان مهد منتشر شده است. امیدواریم با مطالعه این بخش فعالیت خود را در سایت گسترش و ارتباط بیشتری بین والدین گرامی و مربیان برقرار گردد.

توجه داشته باشید
کار با پنل کاربری بسیار ساده می باشد و با ورود به پنل کاربری خود و مشاهده بخش های مختلف آن خیلی راحت میتوانید با آن کار کرده و محتوای مفید خود را در پنل اختصاصی خود منتشر نمایید. ولی در صورتی که با سیستم های تحت وب آشنایی ندارید و یا ابهاماتی در زمینه کار با بخش های مختلف پنل خود دارید میتوانید این راهنما را مطالعه و اشکالات خود را برطرف نمایید.
قابل توجه مربیان و مدیران محترم
در صورتی که ایمیل یا تلفن همراه خود را برای ثبت در سایت ارائه نکرده اید لطفا از طریق ایمیل [email protected] ارسال نمایید تا در سایت ثبت گردد. در صورت ثبت نبودن ایمیل یا شماره موبایل قادر به بازیابی رمز عبور یا ورود با کد یکبارمصرف نخواهید بود.

امکانات و ویژگیهای پنل مربیان

معرفی

میتوانید در چند جمله به صورت خلاصه خود را معرفی کنید تا والدین و سایر بازدیدکنندگان بتوانند بیشتر با شما و رزومه و سوابق شما آشنا شوند

انتشار مقالات

مربیان و مدیران میتوانند محتوا یا مقالات مفید خود را به عنوان محتوای اصلی درج نمایند تا پس از تایید مدیریت در سایت منتشر گردد

دیوار فعالیت ها

مربیان و مدیران میتوانند در دیوار خود مطالب مفیدی را که تمایل دارند با والدین و بازدید کنندگان به اشتراک بگذارند، منتشر نمایند.
فعالیت در این بخش تابع قوانین خاصی می باشد

پیام خصوصی

مربیان و مدیران میتوانند با والدین پیام خصوصی رد و بدل نمایند و ارتباط خود را همواره خصوصا در دوران قرنطینه به واسطه شیوع کرونا با والدین حفظ نمایند

مدیریت امتیازها

والدین میتوانند بر اساس رضایت خود از عملکرد مربیان به هر یک از مربیان امتیاز دهند و بر این اساس تعامل دوطرفه بین والدین، مربیان و سایت برقرار خواهد شد

بوکمارک ها

همه کاربران میتوانند صفحاتی را که دوست دارند همواره در دسترس داشته باشند و برای هر بار مراجعه به دنبال آنها نگردند به عنوان بوکمارک ذخیره کنند و در منوی بوکمارک ها در پنل کاربری خود به آنها دسترسی داشته باشند

دوستان

هم شما و هم سایر اعضای سایت میتوانید روابط دوستی را در سایت برقرار نمایید و با این کار از فعالیت های دوستان خود در سایت مطلع شوید و بتوانید دوستان خود را دنبال نمایید

گروه ها

مربیان محتوم میتوانند گروه هایی را برای کلاس های خود ایجاد و از کاربران دیگر و والدین دعوت نمایید تا در گروه های شما عضو شده و محتوای عمومی مربوط به کلاس خود را در گروه مربوطه منتشر نمایید

# دسترسی به صفحه اول
پنل کاربری

برای دسترسی به پنل کاربری خود همواره میتوانید از آیکن آدمک که در قسمت بالا و سمت چپ تمام صفحات سایت وجود دارد استفاده نمایید.

اگر وارد سایت شده باشید پس از کلیک بر روی آیکن آدمک به پنل کاربری خود منتقل می شوید و در صورتی که در سایت لاگین نکرده باشید کلیک بر روی این آیکن شما را به صفحه ورود و عضویت در سایت منتقل خواهید شد.

این آموزش جامع می باشد و به مرور تکمیل می گردد

صفحه اصلی پنل کاربران

صفحه اصلی پنل کاربری مربیان

پس از ورود به پنل کاربری خود با صفحه ای مشابه تصویر مواجه خواهید شد که در ادامه بخش های مختلف پنل کاربری و روش کار با آنها توضیح داده خواهد شد

مواردی که در این صفحه مشاهده میکنید عبارتند از:

تصویر کاور پروفایل

تصویر پروفایل کاربری

متن معرفی خودتان

تعداد دنبال کنندگان و دنبال شوندگان

آیکن منوی پنل کاربری برای دسترسی به بخش های مختلف

کادر مربوط به ثبت یا تغییر شماره تلفن همراه که با ثبت تلفن همراه معتبر میتوانید بدون رمز عبور و نام کاربری و با استفاده از کد یکبارمصرف که برایتان پیامک می گردد میتوانید وارد سایت شوید

آموزش پنل مربیان در سایت مهرآیین

تغییر یا ثبت شماره موبایل

اگر قبلا شماره موبایل خود را ثبت کرده اید و اکنون قصد تغییر آن را دارید، یا در صورتی که میخواهیدشماره خود را در سایت ثبت کنید میتوانید از این قسمت استفاده نمایید.

شماره موبایل مورد نظر خود را در کادر مربوطه وارد نمایید

بر روی دکمه «ثبت شماره موبایل جدید» کلیک کنید

کدی را که از طریق پیامک دریافت نموده اید را داخل کادر ظاهر شده وارد نموده و دکمه ثبت را کلیک کنید

مطابق تصویر زیر:

راهنمای پنل کاربری در سایت مهرآیین

ویرایش پنل کاربری

برای ویرایش پنل کاربری در صفحه اصلی پنل کاربری (مطابق تصویر زیر) بر روی آیکن چرخ دنده در سمت چپ پنل خود کلیک نموده و گزینه «ویرایش شناسنامه» را انتخاب نمایید.

پس از این مرحله صفحه مربوط به ویرایش پنل کاربری باز می شود که در این صفحه میتوانید اطلاعات زیر را ویرایش یا ثبت نمایید:

  • تصویر کاور پروفایل
  • تصویر پروفایل کاربری
  • متن معرفی و یا رزومه

و در انتها برای ثبت تغییرات بر وری دکمه «بروزرسانی مشخصات کاربری» کلیک نمایید.

فعالیت های دیوار

فعالیت های دیوار مانند یک شبکه اجتماعی می باشد که شما میتوانید محتوایی را در دیوار خود با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مانند تصویر زیر میتوانید محتوای مورد نظر خود را در کادر مربوطه نوشته و سپس بر روی دکمه ارسال نوشته کلیک کنید

راهنمای دیوار مهرآیین

فعالیت در دیوار در حال حاظر فقط برای مربیان و مدیران مهد امکان پذیر است و سایر اعضا میتوانند فقط برای نوشته های دیوار مربیان نظر ارسال کنند یا آنها را لایک کنند.

این بخش به منظور انتشار محتوای مفید توسط مربیان پیش بینی شده است لذا خواهشمند است از انتشار محتوای نامربوط به برنامه های پیش بینی شده مهدکودک مهرآیین خودداری نمایید.

پس از انتشار مطلب بر روی دیوار با آیکن فلش کوچک در کنار نوشته میتوانید نوشته دیوار خود را ویرایش یا حذف نمایید.

همچنین سایر کاربران میتوانند بر روی مطالب دیوار شما نظری بنویسند یا آنها را بپسندند (لایک کنند)

راهنمای دیوار مهرآیین

گفتگو یا چت آنلاین با کاربران

این بخش برای این پیاده سازی شده که والدین بتوانند به راحتی با مربیان فرزندان یا مدیران مهد ارتباط دوطرفه داشته باشند. از طرفی کاربران نیز میتوانند با هم گفتگو نمایند.

برای مشاهده سوابق گفتگو یا پیام های دریافتی میتوانید بر روی آیکن پاکت نامه در پنل کاربری خود کلیک نمایید. (مانند تصویر زیر)

پیام خصوصی در سایت مهرآیین

همچنین برای ارسال پیام خصوصی به کاربران میتوانید وارد پنل کاربری کاربر مورد نظر شوید و پس از آن با کلیک بر روی دکمه «پیام» و باز شدن صفحه مربوطه پیام های خود را برای شخص مورد نظر ارسال نمایید.

چت با کاربران سایت مهرآیین

سیستم امتیازات

در این بخش هم شما میتوانید به سایر کاربران امتیاز دهید و هم دیگران میتوانند به عملکرد شما امتیاز دهند.

در سیستم امتیازات وقتی بر روی آیکن ستاره در پنل کاربری خود کلیک کردید میتوانید امتیازاتی را که کاربران به شما داده اند مشاهده نمایید

سیستم امتیاز دهی کاربران مهرآیین

همچنین در پنل کاربری دیگران وقتی روی آیکن ستاره کلیک کردید میتوانید به سادگی به آنها امتیاز دهید

سیستم امتیاز دهی کاربران مهرآیین

توجه داشته باشید برای ثبت امتیاز به کاربران باید امتیاز خود را با انتخاب تعداد ستاره، موضوع نظر و متنی برای نظر شما درباره کاربر تکمیل نمایید

بوکمارک ها

ممکن است صفحاتی از سایت باشد که مورد علاقه شما باشد و تصمیم داشته باشید در آینده به راحتی به این صفحات مراجعه نمایید.

در پایین هر یک از صفحات سایت آیکن بوکمارک وجود دارد که با کلیک بر روی آن میتوانید آن صفحه را در لیست بوک مارک های خود ذخیره نموده و در آینده با مراجعه به تب بوکمارک در پنل کاربری خود به این صفحات مراجعه نمایید.

به طور مثال مربیان میتوانند صفحه مربوط به گروه کلاس خود را به عنوان بوکمارک ذخیره نمایند تا در هر بار مراجعه به سایت به دنبال این صفحه نگردند. چرا که یافتن یک صفحه در بین هزاران صفحه ای که ممکن است در سایت وجود داشته باشد کار مشکلی است و ممکن است نتوانید به راحتی صفحات دلخواه خود را پیدا کنید.

تمام امکاناتی که در سایت پیش بینی شده برای راحتی کار با سایت پیاده سازی شده تا کاربران اعم از والدین گرامی و مربیان محترم مهد بتوانند هرچه ساده تر با وب سایت کار کنند.

توجه داشته باشید که هر کاربر در پنل کاربری خود میتواند بوک مارک ها را مدیریت و پوشه بندی نماید تا دسترسی به بوکمارک های ذخیره شده راحت تر انجام شود.

توجه داشته باشید که در حال حاظر شما فقط میتوانید بوک مارک های خودتان را مشاهده، ویرایش یا مدیریت نمایید ولی ممکن است در آینده بسته به سیاست های مدیریت مرکز مشاهده بوک مارک ها برای دیگر اعضا باز شود، بنابر این در صورتی که میخواهید برخی یا تمام بوک مارک های شما به صورت خصوصی بوده و برای سایرین قابل مشاهده نباشد خیلی راحت میتوانید در قسمت مدیریت بوکمارک ها و زمان ایجاد یک پوشه جدید گزینه «خصوصی» را تیک بزنید تا از نمایش بوک مارک های خصوصی شده به سایرین جلوگیری شود.

دوستان

میتوانید با استفاده از دکمه افزودن دوست در پروفایل هر یک از کاربران برای آنها درخواست دوستی ارسال کنید.

در صورتی که کاربر مورد نظر پس از دریافت درخواست دوستی ، درخواست شما را تایید کند شما به عنوان دوست در پروفایل یکدیگر قرار می گیرید.

در آینده امکاناتی برای ارتباطات دوستی به سایت اضافه می گردد.

در حال حاظر کاربرانی که با یکدیگر دوست هستند میتوانند فعالیت های دیوار دوستان خود را مشاهده نمایند.

درخواست دوستی در سایت مهرآیین

ابراهیم

ابراهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین نوشته های مهرآیین