مهدکودک مهرآیین

تلفن تماس: 03432150048

راهنمای عضویت در سایت

راهنمای عضویت در سایت

راهنمای ثبت نام در سایت مهرآیین

بازدیدکننده محترم سایت یا والدین گرامی از توجهی که به مجموعه مهرآیین دارید بسیار سپاسگذاریم.

برای سهولت شما کاربران گرامی در زمینه همکاری و فعالیت در سایت مرکز رشد و شکوفایی کودکان مهرآیین روش های مختلفی برای عضویت در سایت پیش بینی شده است که در ادامه راهنمای عضویت با استفاده از هر یک از روش ها ذکر گردیده است.

توجه داشته باشید
برای اینکه بتوانید بسیاری از فعالیت ها نظیر ارسال پیام خصوصی به مربیان و کارکنان و یا مدیریت مهد، انتخاب مربیان به عنوان دوست، امتیاز دادن به فعالیت های مربیان و مواردی از این قبیل را انجام دهید بایستی پس از عضویت در سایت با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد سایت شوید یا به اصطلاح در سایت لاگین نمایید.
بنابراین توصیه میشود چنانچه هر نوع ارتباطی با مهرآیین دارید ابتدا در سایت مهرآیین ثبت نام نمایید تا به راحتی بتوانید در سایت فعالیت نموده یا به آموزش های اختصاصی ارائه شده به والدین و کودکان دسترسی داشته باشید.

عضویت با پیامک

روش شماره یک

در این روش شما با وارد نمودن شماره موبایل معتبر و دریافت کد تایید و سپس وارد نمودن کد دریافتی در سایت عضو سایت خواهید شد.


عضویت با پیامک

عضویت با ایمیل

روش شماره دو

در صورتی که آدرس ایمیل معتبر و در دسترس دارید میتوانید از این روش نیز برای عضویت در سایت استفاده نمایید


عضویت با ایمیل (والدین و کودکان)


عضویت با ایمیل (مربیان و کارکنان)


عضویت با ایمیل (کاربران عادی)

راهنمای قدم به قدم عضویت از طریق پیامک

  • مرحله یک: با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در هر جای سایت وارد صفحه ورود به سایت یا عضویت شوید
  • صفحه ورود به سایت یا عضویت معمولا در زمانی که یک صفحه از سایت فقط برای اعضا قابل دسترس است و کاربران غیر عضو قصد ورود به آن صفحه را دارند نمایش داده می شود.
  • ولی در صورتی که تمایل دارید وارد صفحه ورود یا عضویت شوید همواره میتوانید با کلیک بر روی آیکن آدمک در بالای سایت وارد صفحه ورود یا عضویت از طریق پیامک شوید.
  • در این صفحه هم امکان ورود به سایت وجود دارد و هم امکان ثبت نام در سایت.
  • در این صفحه همانطور که در تصویر مشاهده می کنید میتوانید با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد سایت شوید.
  • در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده اید ابتدا باید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در پایین صفحه که در تصویر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است وارد صفحه ثبت نام شوید.

مهرآیین

  • مرحله دو: در صفحه عضویت اطلاعات خواسته شده را مطابق تصویر زیر تصویر با دقت تکمیل نموده و در انتها بر روی دکمه «عضویت در سایت» کلیک نمایید.
  • توجه داشته باشید در ثبت نام از این طریق داشتن آدرس ایمیل ضروری نیست ولی در مجموع توصیه می شود آدرس ایمیل خود را در زمان عضویت در سایت ثبت نمایید تا اطلاعیه ها و ارتباطات با شما سریعتر و ساده تر انجام شود.
  • وارد نمودن شماره موبایل معتبر و در دسترس برای عضویت در سایت از این طریق ضروری می باشد و پس از تکمیل فرم ثبت نام کد فعال سازی حساب کاربری به شماره موبایل شما پیامک خواهد شد.

نکته قابل توجه:
گاهی مواقع ممکن است پیامک حاوی کد فعال سازی بدستتان نرسد که ممکن است به دلیل وجود اختلال موقت در اپراتورهای تلفن همراه و موارد دیگری باشد که میتوانید پس از چند دقیقا مجدداً عملیات ثبت نام را انجام دهید یا از روش ثبت نام با ایمیل استفاده نمایید.

مهدکودک مهرآیین

  • مرحله سه: کد تاییدیه را که از طریق پیامک دریافت نموده اید را در کادر مربوطه مطابق تصویر زیر وارد نمایید.

مهدکودک مهرآیین
مهدکودک مهرآیین

  • مرحله چهار: پس از تکمیل ثبت نام به یکی از صفحات سایت منتقل خواهید شد که با کلیک بر روی آیکن آدمک در بالا و سمت چپ سایت این بار به جای انتقال به صفحه ورود یا عضویت به صفحه کنترل پنل کاربری خودتان منتقل خواهید شد و میتوانید پروفایل خود را ویرایش و اطلاعات کاربری خود را ویرایش نمایید. در جای مناسب توضیحات لازم در خصوص کار با پنل کاربری آموزش داده خواهد شد.

راهنمای قدم به قدم عضویت از طریق ایمیل

هیچ تفاوتی بین روش های مختلف عضویت در سایت مهرآیین وجود ندارد. تنها دلیل وجود دو روش ذکر شده برای راحتی کاربرانی است که ایمیل ندارند و تمایل دارند در سایت ثبت نام نمایند. از این رو شما در صورت تمایل به عضویت در سایت مهرآیین از هر یک از روش های ذکر شده میتوانید برای ثبت نام در سایت استفاده نمایید.


لینک عضویت با ایمیل (کاربران عادی)


لینک عضویت با ایمیل (مربیان و کارکنان)


لینک عضویت با ایمیل (والدین و کودکان)

  • مرحله یک: اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را با دقت تکمیل نموده و بر روی دکمه «ثبت نام» کلیک نمایید.
  • مطابق تصویر فیلد های فرم ثبت نام را با اطلاعات معتبر تکمیل نموده و بر روی دکمه «ثبت نام» کلیک نمایید.
  • اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید میتوانید با کلیک بر روی دکمه «ورود» به صفحه ورود به سایت منتقل شده و با استفاده از اطلاعات کاربری خود به سایت لاگین نمایید.
  • توجه داشته باشید که نام کاربری را با حروف و اعداد انگلیسی تکمیل نمایید.

 

پس از تکمیل این فرم ثبت نام شما در سایت انجام و میتوانید وارد سایت شوید و به تمام بخش های تعریف شده برای اعضای سایت دسترسی داشته باشید

مهدکودک مهرآیین

مزایای عضویت در سایت

برای والدین

  • دسترسی به آموزش های اختصاصی
  • ارسال نظرات و پیشنهادات در خصوص آموزش ها
  • ارتباط خصوصی با مدیر، کارکنان و مربیان مهد
  • آگاهی از زمان و نحوه شرکت در آموزش ها و وبینارها

برای مربیان

  • دسترسی به بخش های اختصاصی سایت
  • امکان ارتباط خصوصی با والدین
  • امکان ایجاد گروه های تخصصی برای کلاس های خود
  • امکان انتشار محتوای مفید در صفحه اختصاصی خود
ابراهیم

ابراهیم

3 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای عضویت در سایت»

    1. با سلام و احترام
      لطفا از طریق این لینک:
      https://mehraeen.org/cp
      در سایت ثبت نام نمایید. با نام فرزندتون ثبت نام رو انجام بدید و بعد از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما (این لینک) با مهد (خانم کامران) تماس بگیرید تا ثبت نامتون رو تکمیل و دسترسیتون رو به محتوای آموزشی سایت باز کنن

      موفق باشید

  1. سلام وعرض ادب خدمت مجموعه مهرایین بی نظیر مخصوصا خانم جلیلی عزیز
    من سال ۹۰یکی از مربیان مهرایین شعبه فارابی بودم وواقعا تجربیات زیادی از خانم جلیلی وکادر زحمت کش مهد اموختم اکنون پسرم ۴ساله است وانتظار این لحظه را میکشیدم که در این مهد ثبت نامش کنم وحالا این سعادت نصیب بنده شده از ته دل میگم مهرایین نیاز به تعریف وتمجید نداره چون یه مجموعه عالی وحرفه ای است امیدوارم سرکار خانم جلیلی این بنده حقیر را به عنوان یکی از والدین مهرایین بپذیرند یاحق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین نوشته های مهرآیین